A character i drew

Wouldn't really call this an oc. I just drew her a while ago and wanted to make a skin so yeah....

Skykid skin base

Go wild. srry for part spam lmao k bye last one

Skykid default outfit

With the belonging and a pair of the rhythm pants coming too! not now, cause im lazy, but in the nea...

Skykid cape

with basic stars. If used, please give credit. Have a happy season of rhythm everyone!

Sky: Children of the Light Sky Kid

Character from the game Sky: Children of the Light. I made this one with the straight cut and green...

Most of Fei's outfit

I had accidentally deleted the layer with her socks on, but this is the outer robe. Please credit if...

Fei's hair

ee. Please credit if used

Fei (my oc)

My oc, Fei the Fox Empress :D she wears a fox mask but im not drawing that. please dont use, and if...

Albino Ram

Elder brother to Winter ram :D took too long to make uwu. for personal use, crd to owners and me for...

Ming Yi

Ming Yi from Tian Guan Ci Fu (Heavens Official Blessing) uwu. I had probably the most fun ive ever h...

Shen Qingqiu (fixed again)

There were a ton of things i forgot to finish, and i wasnt satisfied with the hair. The robes are st...

Vengeful Hannya (Onmyoji)

Sp Hannya from the mobile game Onmyoji. It so messy but i love him.. Credit me if used uwu

trap/slytherin harry potter??

idk i've been reading a lot of harry potter fics and i just like it whenever he's slytheri...

Furaribi (2.0)

Yeah just posting this is save, the original was too complicated and crowded so i made this. Just to...

Furaribi

An oc I made yesterday. This is a complete mess but I swear hes a lil bean. i posted a pic on my ins...

hairr

I like this hair.. I made the style myself but the base for it was made by Anneplaysgames! credit to...

Mu Qing (fixed lmao help me)

Mu Qing. Again. SOmehow i forgot shoes.. well hes from tgcf, and was xie lians servant/messenger bef...

robesss

of course im saving these i always do what do u expect

binghe hair

i luv this hair maybe i can make mu qing out of it.. credit if used :)!!

Luo Binghe

Luo binghe from the novel scum villain :) lol shizuns little boi. idk why but whenever i make these...

wangjii robes

i do this w/ every skin i dont wanna suffer removing the hair just for some damn robes ok

Wangji (fixed)

ugh rip of course every skin i make theres always this one TINY ass thing i forget to add until i lo...

Lan Wangji

Lan Wangji (Hanguang-jun) from the novel/manhua/donghua Mo Dao Zu Shi! lolol little shy seme boi. cr...

dark brown/black hair

kinda emoish lmao well its hair, and i recolored and styled it, what else do i have to say? credit m...

silver cuffs and belt

haha guess what these are also from the hua cheng skin :^) dont @ me for posting all the parts i mig...

whelp haha reuploding this

the base inner robe for future skins. like a few seconds ago i posted it but ack the hair was there...

Log in

You already have an account? Great!

I forgot my password

Create new account

Don't have an account? No problem. It only takes a second and you will pickup right where you left off.